جناب‌خان امشب به آنتن باز می‌گردد

فرارو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:37
امشب اولین قسمت از مجموعه «قصه‌های هومن و جناب خان» از آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.

 سری جدید برنامه «کودک شو» با اجرای الیکا عبدالرزاقی و «قصه‌های هومن و جناب خان» از شبکه نسیم به روی آنتن می‌روند.

به گزارش ایسنا، فصل هشتم برنامه «کودک‌ شو» با فضایی متفاوت از امشب، سه‌شنبه ۵ خرداد، سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

«قصه‌های هومن و جناب خان» به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو از امشب هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

همچنین برنامه «نسیم آوا» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمدرضا محبی امشب سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ و چهارشنبه و جمعه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.