به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اصفهان در این آیین با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح در چهار سال گذشته انجام شده است، اظهار داشت: مدول اول طرح تصفیه خانه و شبکه انتقال پساب شهرک صنعتی بزرگ اصفهان با ظرفیت بازچرخانی و تصفیه یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب پساب در شبانه روز و به طول ۳۰ کیلومتر با هزینه حدود یک هزار میلیارد تومان ( یک همت) افتتاح شد.
محمدجواد بگی با بیان اینکه این آب های تصفیه شده برای صنایع غیر غذایی و فضای سبز استفاده خواهد شد، ادامه داد: ۶۵۰ واحد صنعتی فعال این شهرک تا ۶ ماه آینده به این تصفیه خانه متصل خواهند شد و امیدواریم تا سه سال آینده مدول دوم با همین ظرفیت به بهره برداری برسد.
وی اظهار داشت: این طرح توسعه متوازنی را در منطقه برای اقتصاد و اشتغال شهرستان ایجاد خواهد کرد.
بگی خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح، تمام آب ورودی به شهرک بازچرخانی خواهد شد و مصارف آب به کمترین میزان خواهد رسید و بهینه سازی مصرف آب هم در دستور کار صنایع قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، تصفیهخانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان روز سه شنبه با حضور معاون رییسجمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید.
این طرح در راستای کاهش آلودگیهای محیطزیستی و مدیریت بهینه منابع آب در بخش صنعتی افتتاح شد.
این طرح با هدف بازچرخانی آب، کاهش بار آلودگیهای صنعتی و حفظ سلامت اکوسیستم منطقه به مرحله اجرا و بهرهبرداری رسیده است.
تصفیهخانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شمال شهر اصفهان همزمان با هفته محیط زیست و با حضور معاون رییسجمهور، استاندار و جمعی از مسوولان کشوری و استانی به بهرهبرداری رسید.











