راه اندازی دو پروژه برق در کرمان

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:53
مجری طرح پست شرکت برق منطقه‌ای کرمان از برقداری و بهره‌برداری دو پروژه در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ حسین صادقی‌نژاد مجری طرح پست شرکت برق منطقه‌ای کرمان گفت : عملیات اجرایی پروژه توسعه فیدر ترانسفورماتور در کلیدخانه پست پرشیا و احداث خط ۱۳۲ کیلوولت ارتباطی آن که در نیمه دوم آذر ماه سال ۱۴۰۴ آغاز شده بود، به بهره‌برداری و برقداری رسید.

وی افزود: این پروژه شامل نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۳۰/۱۳۲ کیلوولت، تغییر یک فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت موجود به فیدر ترانسفورماتور ۲۳۰ کیلوولت و اجرای خط تک‌مداره ۱۳۲ کیلوولت به طول ۵۵۰ متر است.

مجری طرح پست برق منطقه‌ای کرمان، همچنین از برقداری پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت عمران ارگ در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این پست با نظارت برق منطقه‌ای کرمان جایگزین پست سیار خودروسازی شده و شامل یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت، یک فیدر ترانسفورماتور و دو فیدر خط ناقص است.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.