چهارمین جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه فرهنگیان لرستان آغاز شد

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:50
مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان لرستان از برگزاری آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه فرهنگیان لرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، حجت اله سالارنژاد با اعلام این خبر گفت:  آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ورزشی اعضای هیئت علمی و یاوران علمی (کارکنان غیر هیئت علمی) دانشگاه فرهنگیان لرستان، با حضور مسئولان دانشگاه و جمعی از ورزشکاران در سالن تربیت‌بدنی دانشکده علوم تربیتی برگزار شد.

وی افزود: این رویداد ورزشی که با هدف ایجاد نشاط و ارتقای سلامت جسمانی کارکنان تدارک دیده شده است، به یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه «شجره طیبه» میناب نام‌گذاری و برگزار گردید.

سالار نژاد تاکید کرد : در این جشنواره که با استقبال بانوان و آقایان این مجموعه دانشگاهی همراه بوده است، شرکت‌کنندگان در۴رشته همگانی شامل : دارت، شطرنج، طناب‌زنی، داژبال و ۳ رشته قهرمانی شامل:فوتسال ،تنیس روی میز و والیبال (ویژه بانوان) به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.