تاج: در ناگویا امیدوار به کسب مدال هستیم

مشرق نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 13:08
مهدی تاج پس از حضور در نشست تخصصی فرآیند آماده‌سازی تیم امید برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا در وزارت ورزش و جوانان، صحبت‌هایی را در خصوص تیم ملی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج گفت: تمام مسئولیت تیم ملی امید بر عهده فدراسیون فوتبال است و همین امر کمک کرده تا اردوهای خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکیدکرد: حدود ۱۱۶ روز دیگر بازی‌های اسیایی ناگویا شروع می‌شود و فدراسیون به طور جدی دنبال کسب مدال در این رقابت هاست.

وی افزود: ما امروز جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و معاونان ایشان و سرمربی تیم ملی امید برای آمادگی این تیم داشتیم. حدود ۱۱۶ روز دیگر بازی‌های اسیایی ناگویا شروع می‌شود و فدراسیون به طور جدی دنبال کسب مدال در این رقابت هاست.

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی امید افزود: تیم هم در حال امادگی است و شرایط خیلی خوبی درذ اردوی تیم ملی امید وجود دارد. این تیم ۱۴ روز در اردوست. تمام مسئولیت تیم ملی امید بر عهده فدراسیون فوتبال است و همین امر کمک کرده تا اردوهای خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم.

رئیس فدراسیون یادآور شد: در گذشته معمولا ۷ - ۸ روز قبل از مسابقات تیم ملی امید را تشکیل می‌دادیم، اما حالا بیش از ۱۰۰ روز باقی مانده است و اردوهای خارجی خوبی را هم پیش بینی کرده‌ایم تا تیم ملی امید خیلی خوبی که سرحال و قبراق باشد و در شان جمهوری اسلامی بازی کند در اختیار داشته باشیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.