ابراهیمی: دهه امامت و ولایت فرصت طلایی برای تبیین سبک زندگی علوی است

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:41
یزد - امام جمعه بهاباد گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی برای نهادینه‌سازی سبک زندگی علوی و پیوند عمیق نسل جوان با مفاهیم ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و عید قربان که با حضور فرماندار و مسئولان محلی در دفتر نهاد امامت جمعه برگزار شد، به تشریح ابعاد معنوی این ایام پرداخت.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه عید قربان نماد وارستگی از تعلقات و عبودیت خالصانه است، غدیر را استمرار مسیر حق‌جویی توصیف کرد و اظهار داشت: این دهه پیوندی ناگسستنی میان بندگی و ولایت ایجاد می‌کند که ثمره آن کمال دین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد در ادامه با نگاهی آسیب‌شناسانه به نحوه برگزاری مناسبت‌ها، تصریح کرد: انتظار ما از متولیان فرهنگی و اجرایی این است که برنامه‌ها تنها در سطح جشن‌های گذرا باقی نماند. ما موظفیم روحیه ایثار و فرهنگ غدیر را با ادبیاتی نو برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم تا تجلی ولایت‌مداری در لایه‌های مختلف جامعه نهادینه شود.

ابراهیمی همچنین از عید قربان به عنوان پیش‌درآمدی برای نمایش انسجام ملی یاد کرد و گفت: این عید بزرگ بهترین بستر برای به تصویر کشیدن جلوه‌های مهربانی و مشارکت‌های مومنانه در جهت دستگیری از نیازمندان در سطح شهرستان است.

در پایان این نشست، بخش اجرایی برنامه‌ها با اولویت اقامه نماز عید در جوار مطهر شهدا نهایی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.