به گزارش ایرنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال امروز (سهشنبه) پس از حضور در نشست تخصصی فرآیند آمادهسازی تیم فوتبال امید جهت شرکت در بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا در وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و معاونان ایشان و سرمربی تیم امید برای آمادگی این تیم داشتیم. حدود ۱۱۶ روز دیگر بازی های اسیایی ناگویا شروع میشود و فدراسیون به طور جدی دنبال کسب مدال در این رقابتهاست.
وی افزود: تیم هم در حال آمادگی است و شرایط خیلی خوبی در اردوی تیم امید وجود دارد. این تیم ۱۴ روز در اردوست. تمام مسئولیت تیم امید بر عهده فدراسیون فوتبال است و همین امر کمک کرده تا اردوهای خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم.
رئیس فدراسیون یادآور شد: در گذشته معمولا ۷ - ۸ روز قبل از مسابقات تیم امید را تشکیل میدادیم اما حالا بیش از یکصد روز باقی مانده و اردوهای خارجی خوبی را هم پیشبینی کردهایم تا تیم امید خیلی خوبی که سرحال و قبراق باشد و در شان جمهوری اسلامی بازی کند در اختیار داشته باشیم.
تاج ادامه داد: هدف ما این است که تیم امید به یک مدال خوشرنگ در بازیهای آسیایی دست پیدا کند. اردوهای بسیار خوبی در این مدت برای تیم ملی امید برگزار شده و بازیکنان خوبی دعوت شدند که با وجود آنها امید به کسب موفقیت داریم. چند سفر خارجی برای تیم ملی امید تدارک دیده شده که بتوانیم یک تیم سرحال و در شان نام ایران را روانه مسابقات کنیم







