دعوت دو فرنگی‌کار کردستانی به جام بین‌المللی تختی ۲۰۲۶

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:57
سنندج- ایرنا- ۲ کشتی‌گیر فرنگی‌کار از استان کردستان با دعوت فدراسیون کشتی، به رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی ۲۰۲۶ اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرمان طهماسبی و کیا رستمی، دو فرنگی‌کار کردستانی، به این رویداد مهم کشتی دعوت شده‌اند.

در میان دعوت‌شدگان، کیا رستمی کشتی‌گیر اهل شهرستان سقز است که در وزن ۷۲ کیلوگرم به رقابت می‌پردازد. همچنین آرمان طهماسبی، فرنگی‌کار سنگین‌وزن اهل شهرستان سنندج، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به این مسابقات دعوت شده است.

مسابقات جام جهان پهلوان تختی ۲۰۲۶، روزهای ۲۵ و ۲۶ خردادماه سال جاری به میزبانی خانه کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

حضور کشتی‌گیران کردستانی در این مسابقات، به منزله مرحله انتخابی تیم ملی کشتی محسوب می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.