تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران عازم هنگ کنگ شد

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:55
تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به هنگ کنگ سفر کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، تیم جوانان کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز چهارشنبه ۵ خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم هنگ کنگ شد.

حامد نفر (پرتاب دیسک)، امیررضا آهنین مرام (پرتاب چکش)، کیارش کابلی (پرتاب وزنه)، محمد صالح کمره (۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر)، هانیه شه پری (۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع)، مریم احمدی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر) ۶ ملی پوش تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها هستند.

اسفندیار موسوی، حسن صمیمی (مربی)، لیلا مرادی (سرپرست بانوان) و مهدی جلودارزاده نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به هنگ کنگ هستند.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ۷ تا ۱۰ خرداد در هنگ کنگ پیگیری خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.