مرگ یک کارگر بر اثر برق‌گرفتگی با دستگاه پیکور

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:38
یک کارگر بلوچ در شهر یزد بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین از ایلنا، یک کارگر بلوچ در حین کار با دستگاه پیکور در یکی از پروژه‌های مرتبط با اداره برق استان یزد بر اثر برق‌گرفتگی فوت کرد. 

هویت این کارگر بلوچ، «خداداد کُرد انجرکی (سالارزهی)» حدوداً ۳۵ ساله، متأهل، دارای سه فرزند و اهل روستای نجف‌آباد شهرستان خاش، اعلام شده است. 

منابع کارگری در سیستان و بلوچستان می‌گویند: نبود شغل در این استان باعث شده بسیاری از جوانان جویای کار ناچار به شهرها و استانهای همجوار از جمله استان یزد مهاجرت کنند. اکثر این کارگران با دستمزدهای پایین، بدون قرارداد رسمی و در مواردی بدون بیمه و حمایت قانونی مشغول به کار هستند.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.