کاهش ۱۸ درصدی جرایم و افزایش ۲۷ درصدی کشفیات در سال جاری

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:13
ورامین- فرمانده انتظامی ورامین از کاهش ۱۸ درصدی جرایم و افزایش ۲۷ درصدی کشفیات در دو ماهه ابتدای سال ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا علی‌بخشی،صبح سه‌شنبه،در نشستی با اهل قلم و رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی و با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، با اشاره به جایگاه رسانه‌ها اظهار داشت: اصحاب رسانه را به عنوان «یار دوازدهم پلیس» می‌دانم، اگر واقعیت‌های جامعه را شفاف به ما ارائه دهید، با برنامه‌ریزی منظم می‌توانیم نقش مؤثری در ایجاد امنیت پایدار ایفا کنیم.

فرمانده انتظامی ورامین با ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه این شهرستان گفت: خوشبختانه با همکاری مردم فهیم ورامین، شاهد کاهش ۱۸ درصدی وقوع جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم، همچنین در حوزه کشفیات، ۲۷ درصد افزایش داشته‌ایم و ۲۶ درصد رشد در دستگیری سارقان ثبت شده است.

وی افزود: در زمینه کشف سلاح و مهمات غیرمجاز که دغدغه مردم و مسئولان است، ۲۷ درصد افزایش کشفیات داشتیم. همچنین در دو ماه اخیر، ۲۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

علی‌بخشی با اشاره به موضوع معتادان متجاهر به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم گفت: در این مدت ۳۷۵ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند. همچنین ۲۴۸ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان از دستگیری ۲۲۱ نفر از سارقان فعال در سطح شهرستان خبر داد و تأکید کرد: این موفقیت‌ها با لطف خداوند، همکاری مردم و تعامل با سپاه و سایر دستگاه‌های حامی به دست آمده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.