توضیح سخنگوی سنتکام درباره حملات شب گذشته آمریکا در جنوب ایران

فرارو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 07:55
سخنگوی سنتکام با ادعای اینکه آتش‌بس با ایران از بین نرفته،‌ افزود: «ما یک سایت موشک زمین به هوا (سام) در بندرعباس را پس از هدف قرار دادن جنگنده‌هایمان، بمباران کردیم».

تیم هاکینز، سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، بامداد سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد: «ما روز دوشنبه حملاتی را در جنوب ایران برای دفاع از خود انجام دادیم. این حملات، موشک‌اندازها و قایق‌هایی را که سعی در مین‌گذاری داشتند، هدف قرار داد».

وی سپس ادعا کرد:‌ «ما در طول آتش‌بس جاری، ضمن اعمال خویشتن‌داری، به دفاع از نیروهای خود ادامه می‌دهیم».

سخنگوی سنتکام با ادعای اینکه آتش‌بس با ایران از بین نرفته،‌ افزود: «ما یک سایت موشک زمین به هوا (سام) در بندرعباس را پس از هدف قرار دادن جنگنده‌هایمان، بمباران کردیم».

همزمان شبکه «الجزیره» به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد: «ایران طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش کرد به نیروهای آمریکایی حمله کند. حملات ایران هیچ آسیبی به نیروهای آمریکایی وارد نکرده است».

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.