یک شرکت ورشکسته غیرفعال در مازندران واگذار شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:55
ساری - رئیس کل دادگستری  مازندران از واگذاری یک شرکت ورشکسته غیرفعال به شخص ذیصلاح برای بهره گیری از سرمایه های موجود واستفاده از آن در جهت تولید و اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با اظهار کرد: شرکتی که در صنعت لبنیات فعالیت داشت، سال‌ها پیش به دلیل مشکلات مالی، بدهی‌های بانکی و صدور حکم ورشکستگی به تعطیلی کامل کشیده شده بود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با ورود تخصصی اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری مازندران، رسیدگی به وضعیت حقوقی این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت و در نهایت، با تعیین تکلیف مطالبات بستانکاران و فراهم‌سازی شرایط قانونی، این کارخانه به فردی ذی‌صلاح در امر تولید واگذار شد.

پوریانی با اشاره به سوابق این مجموعه اظهارکرد: این شرکت در زمان فعالیت خود زمینه اشتغال ۱۳۰ نیروی ثابت را فراهم کرده بود که خوشبختانه با این واگذاری، پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده فعالیت مجدد خود را آغاز کرده و به چرخه تولید کشور بازگردد.

رئیس کل دادگستری مازندران با تأکید بر ضرورت حمایت از سیاست‌های کلی نظام در حوزه تولید و تحقق شعار سال، تصریح کرد: اولویت دستگاه قضایی استان در پرونده‌های ورشکستگی، بهره‌گیری از سرمایه‌های موجود، از جمله عرصه، اعیانی و تجهیزات واحدهای غیرفعال است.

پوریانی خاطرنشان کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان با رویکردی حمایتی، پیگیر تسریع در تعیین تکلیف واحدهای تولیدی غیر فعال است تا با همراهی اشخاص واجد صلاحیت و پرداخت بدهی‌های واحدها، مسیر رشد تولید و اشتغال‌زایی در استان هموار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.