۲ بوستان به مناسبت چهارم خرداد در دزفول بهره برداری شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:58
دزفول- به مناسبت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری، روز دزفول، ۲ بوستان‌ شجره طیبه و فلاحت با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در دزفول به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار دزفول پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح ۲ بوستان‌ شجره طیبه و فلاحت اظهار کرد: بوستان شجره طیبه به یاد دانش‌آموزان شهید مدرسه شجره طیبه میناب، در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت آماده شده است.

وی هزینه ساخت این بوستان را ۱۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: هزینه ساخت این بوستان از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده است.

قلطاغ‌ساز گفت: بوستان فلاحت نیز با صرف ۲۲میلیارد تومان اعتبار در ۲۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت ساخته شده است.

شهردار دزفول یادآور شد: ۲۲ هزار مترمربع فضای سبز، ۷۱ عدد روشنایی و ۱۵۴ متر آب‌نما در این بوستان اجرا شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.