درخشید، لژیونر شد اما باز هم پیاتزا او را خط زد!

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:33
لژیونر شدن هم نتوانست جای این دریافت‌کننده جوان را در فهرست تیم ملی والیبال ایران حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا عبدالحمیدی یکی از تازه‌ترین بازیکنانی بود که از فهرست تیم ملی والیبال ایران خط خورد و توسط روبرتو پیاتزا از جمع ملی‌پوشان کنار گذاشته شد.

عبدالحمیدی که در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده بود، توانست به اردوهای تیم ملی والیبال ایران راه پیدا کند، اما در دو سال متوالی توسط سرمربی تیم ملی از فهرست نهایی کنار گذاشته شد تا یکی از ناکامان بزرگ این رقابت‌ها لقب بگیرد.

این دریافت‌کننده قدرتی که برای فصل جدید راهی تیم یاروسلاویچ روسیه شده است، حالا باید تلاش خود را بیش از پیش ادامه دهد تا شاید سال آینده، در میان ترافیک سنگین دریافت‌کننده‌های قدرتی آماده در تیم ملی والیبال ایران، بتواند یکی از مسافران لیگ ملت‌های والیبال باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.