تلفات برق گرفتگی در بوشهر ۲۹ درصد کاهش یافت

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:27
بوشهر- مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: تلفات برق گرفتگی در این استان ۲۹ درصد کاهش یافت.

ابراهیم پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۷ نفر در استان بوشهر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند که نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.

وی تعداد فوتی‌های برق گرفتگی در استان بوشهر طی سال ۱۴۰۳ را ۲۴ نفر عنوان کرد و ادامه داد: شاهد کاهش ۲۹ درصدی تلفات برق گرفتگی در استان بوشهر هستیم.

مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر با هشدار در مورد استفاده غیر اصولی از تاسیسات برقی بر لزوم رعایت مقررات ایمنی و استفاده از برق کاران مجرب تاکید کرد.

وی افزود: درصورتی که با برق سرو کار داریم از لباس کار مناسب و کفش های با عایق خشک استفاده کنیم و مراقب باشیم هیچ قسمتی از بدن ما به طور مستقیم با زمین تماس پیدا نکند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.