جعفری: جشن‌های باشکوه دهه ولایت و ولایت در بخش ارم برگزار شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:05
بوشهر- بخشدار ارم گفت: شادی دهه امامت و ولایت و عید غدیر، محدود به یک نقطه نباشد و در سراسر این بخش برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین جعفری صبح دوشنبه در نشست کمیته فرهنگی بخش ارم ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی کمیته فرهنگی، تأکید کرد: برنامه‌ها باید با محوریت مردم و با استفاده از ظرفیت‌های بومی روستاها برگزار شود.

بخشدار ارم با اشاره به اهمیت عدالت فرهنگی تصریح کرد: هدف ما این است که هیچ روستایی در بخش ارم از شور و نشاط دهه ولایت بی‌نصیب نماند. پوشش حداکثری روستاها و مشارکت دادن جوانان و خانواده‌ها در این جشن‌ها، اصلی‌ترین اولویت ما است.

وی گفت: جزئیات کامل برنامه‌های روستاهای بخش ارم به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مردم مؤمن و ولایتمدار این دیار، لحظاتی سرشار از عشق و معنویت را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

در این نشست، اعضای کمیته فرهنگی به بررسی طرح‌ها پرداختند و نقطه‌نظرات خود را برای آذین‌بندی روستاها، برپایی جشن‌های خیابانی و اجرای برنامه‌های متنوع معنوی و شاد ارائه کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.