دانش آموزان بخوانند؛ آخرین اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی

رکنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:30
رکنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی حداقل ۱۵ روز بعد از عادی شدن شرایط کشور و به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش رکنا، علیرضا کاظمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه لباس سربازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو سناریو برای نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه های یازدهم و دوازدهم متوسطه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امتحانات حداقل ۱۵ روز بعد از عادی شدن شرایط کشور و به صورت حضوری برگزار می شود.

کاظمی خاطر نشان کرد: در صورتی که تا پایان خرداد شرایط کشور عادی نباشد، امتحانات پایه یازدهم و دوازدهم به صورت عادی و غیر نهایی برگزار می‌شود تا همه دانش آموزان فارغ التحصیل شوند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.