امتحانات مدارس کهگیلویه وبویراحمد غیرحضوری شد

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 15:21
یاسوج- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم و دروس داخلی پایه‌های یازدهم و دوازدهم در این استان غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، ایوب رضایی روز دوشنبه اظهار داشت: بر اساس نظر و هماهنگی با اعضا شورای تامین و با توجه به دغدغه و نگرانی خانواده‌ها، امتحانات دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در این استان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس، اداره کل آموزش و پرورش استان و تمامی ادارات زیرمجموعه در سراسر استان وظیفه دارند در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

رضایی اضافه کرد: برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و اطمینان از امنیت پایدار در راستای حفظ جان و ارامش روحی و روانی دانش‌آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف و همزمان با سراسر کشور اطلاع‌رسانی و به صورت نهایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخشنامه‌ برگزاری امتحانات داخلی و غیرنهایی به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده و اطلاع‌رسانی همه جانبه مطابق با مفاد اعلام شده از طریق ادارات انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،۹ شهرستان و ۱۷ بخش و یک‌هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.