بازداشت 13 نفر مربوط به پرونده‌های ارزی و تراستی

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 18:39
دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت بیش از ۱۳ نفر در پرونده‌های مربوط به رفع تعهدات ارزی خبر داد.

علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت بیش از ۱۳ نفر در پرونده‌های مربوط به رفع تعهدات ارزی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های قضایی صورت‌گرفته، بخش قابل‌توجهی از مطالبات ارزی وصول شده است.

به گزارش ایرنا، صالحی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور اظهار کرد: دشمن علاوه بر جنگ نظامی، جنگ اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه است از این رو دستگاه قضایی وظیفه دارد با ورود جدی‌تر، از حقوق مردم و ثبات اقتصادی کشور صیانت کند.

به گفته این مقام قضایی، برای افرادی که با وجود اعطای مهلت قانونی نسبت به رفع تعهدات ارزی خود اقدام نکرده‌اند، پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران ادامه دارد.

دادستان تهران تأکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان حوزه ارزی هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد داشت و برخوردها با سرعت و قاطعیت انجام می‌شود.

وی در ادامه هشدار داد: افرادی که نسبت به رفع تعهدات ارزی منقضی شده خود اقدام نکرده‌اند یا در حوزه تراستی‌ها مرتکب تخلف شده‌اند، بدانند دستگاه قضایی در این زمینه هیچ‌گونه مماشات و تعارفی ندارد و برخوردها با سرعت، قاطعیت و در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.