قدردانی رئیس سازمان بهزیستی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

صدا و سیما یکشنبه 03 خرداد 1405 - 13:06
رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشستی از توجه ویژه کمیسیون برنامه و بودجه کشور به این سازمان تشکر ویژه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در نشست هم اندیشی با رئیس و معاونان سازمان بهزیستی کشور عملکرد این سازمان را در جنگ تحمیلی سوم مرور کردند.

نحوه صیانت و محافظت از مقیمان مراکز امن، مداخلات روانشناسی و مددکاری، نحوه خدمت رسانی اورژانس ۱۲۳ و گروه‌های اجتماع محور، ساماندهی کمک‌های مردمی و جذب سی هزار داوطلب جدید، مدیریت پویش‌های کشوری از جمله ایران همدل، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و حمایت درمانی از بیماران، تعمیر واحد‌های مسکونی، کمک به مشاغل آسیب دیده مددجویان از جمله اقدامات انجام شده در دوران جنگ چهل روزه و پسا جنگ است.

حسینی رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نشست گفت: با توجه به اینکه جنگ رمضان قواعد جنگ را تغییر داد موجب همدلی بیشتر مردم نسبت به جنگ دوازده روزه شد و هزار و هفتصد میلیارد تومان کمک مردمی در چهل روز ساماندهی شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمیسیون برنامه و بودجه به دلیل توجه به افزایش چشمگیر بودجه این سازمان قدردانی کرد و گفت: بسیاری از قوانین بر زمین مانده را توانستیم اجرا کنیم. این موضوع به سازمان ما کمک می‌کند تا وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

حسینی با اشاره به اینکه ۱۷۲ ماموریت محوله بر دوش این سازمان است تاکید کرد: در بالاترین سطح بودجه این سازمان یک و هفت دهم بودجه عمومی کل کشور بوده و به همت مجلس این بودجه به

۲.۴۰ رسیده است تا بهتر بتواند این وظایف را به ثمر برساند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.