خنثی‌سازی مهمات عمل نکرده در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:27
فرمانده بوشهر اعلام کرد: انفجارهای امروز کنترل شده و با هماهنگی پدافند ارتش انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

محمد مظفری، فرماندار بوشهر گفت: دور چهارم عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام مهمات و تسلیحات عمل‌نکرده باقی‌مانده از حمله‌های جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مظفری افزود: انفجارهای امروز کنترل شده و با هماهنگی پدافند ارتش انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت پاک‌سازی و تأمین ایمنی اطراف نیروگاه اتمی، عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام شماری از مهمات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکایی صهیونی در دستور کار تیم‌های خنثی‌سازی قرار گرفته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.