احمد زیدآبادی: توافق و دشمنانش!

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:01
«با آنکه هنوز مفاد تفاهم بین ایران و آمریکا علنی نشده، فریاد دشمنان آن به آسمان برخاسته است!»

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «توافق و دشمنانش!»، در کانال تلگرامی خود نوشت: «هرگونه توافقنامه‌ای بین ایران و آمریکا با هر کیفیت و مضمونی، دشمنانی در هر دو کشور و بخصوص در اسرائیل دارد که برای به هم زدن و ناکام کردن آن، با تمام قوت و قدرت‌شان تلاش می‌کنند.

با آنکه هنوز مفاد تفاهم بین ایران و آمریکا علنی نشده، فریاد دشمنان آن به آسمان برخاسته است!

در این میان، لیندسی گراهام سناتور آمریکایی ایران‌ستیز و نتانیاهوپرست چنان زوزهٔ خود را بلند کرده که انگار تیری به قلبش اصابت کرده است!

سناتور گراهام تنها نیست و متحدانی در بین برخی جریان‌های سیاسی در ایران از دو طیف ظاهراً متضاد دارد.

اراده‌ی که در ایران، تفاهم‌نامه را تا این لحظه پیش برده، ممکن است هدف تهاجم سنگین تبلیغاتی این طیف‌ها قرار گیرد. بنابراین باید سخت مراقب باشد که مقهور آنها نشود، از ترفندهای مرسوم آنان نهراسد و در دام‌شان نیفتد.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.