ناراحتی تد کروز از توافق احتمالی ایران و آمریکا/ نگران هستم/ دعا می‌کنم گزارش‌های اولیه نادرست باشند

اقتصادنیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 06:57
اقتصادنیوز: تد کروز با اشاره به خبرهای احتمالی درباره توافق ایران و آمریکا نوشت: جزئیات هنوز در حال روشن شدن است و من دعا می‌کنم گزارش‌های اولیه نادرست باشند، اما این واقعیت که راب مالیِ دولت بایدن از این توافق تمجید می‌کند، نشانه امیدوارکننده‌ای نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، تد کروز، سناتور جمهوری خواه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«من عمیقاً درباره آنچه در مورد یک «توافق» با ایران می‌شنویم نگران هستم؛ توافقی که برخی افراد در دولت در حال پیش بردن آن هستند.

تصمیم رئیس‌جمهور ترامپ برای حمله به ایران، مهم‌ترین تصمیم او در دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش بود. او در اتخاذ این تصمیم درست عمل کرد و ما به نتایج نظامی فوق‌العاده‌ای دست یافتیم ...

اگر حاصل همه این اقدامات این باشد که حکومت ایران ــ که همچنان توسط اسلام‌گرایانی اداره می‌شود که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند ــ اکنون میلیاردها دلار دریافت کند، بتواند اورانیوم غنی‌سازی کند و سلاح هسته‌ای توسعه دهد، و کنترل مؤثری بر تنگه هرمز داشته باشد، آنگاه چنین نتیجه‌ای یک اشتباه فاجعه‌بار خواهد بود.

جزئیات هنوز در حال روشن شدن است و من دعا می‌کنم گزارش‌های اولیه نادرست باشند، اما این واقعیت که راب مالیِ دولت بایدن از این توافق تمجید می‌کند، نشانه امیدوارکننده‌ای نیست.

رئیس‌جمهور ترامپ به «صلح از طریق قدرت» اعتقاد دارد و رهبری قدرتمند او تاکنون آمریکا را بسیار امن‌تر کرده است. او باید همچنان بر مواضع خود استوار بماند، از آمریکا دفاع کند و خطوط قرمزی را که بارها ترسیم کرده است، به اجرا بگذارد.»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.