حادثه برای محمد بخشی جنگل بان بخش بیارجمند؛ اورژانس هوایی اعزام شد

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 23:41
شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از وقوع حادثه برای محمد بخشی جنگل بان بخش بیارجمند هنگام انجام مأموریت خبر داد و گفت: این مصدوم با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

علی اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، جنگل‌بانان را پاسداران میراث طبیعی کشور برشمرد و ادامه داد: جنگلبان در واقع با دانش و شناخت از طبیعت، جنگل و مراتع به نگهداری و حفاظت آن‌ها کمک می کند.

وی به شرایط کاری سخت و دشوار این شغل اشاره کرد و افزود: برای کاستن از این مشقت و حفاظت از عرصه های طبیعی گسترده باید این فرهنگ حفاظت بین همه مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از حادثه برای جنگلبان پرتلاش بخش بیارجمند محمد بخشی همزمان صبح شنبه خبر داد و بیان کرد: ماموریت ایشان بررسی گزارش مردمی به منطقه دوچاهی در ۱۰ کیلومتری بیارجمند بوده است.

عباسی راد اضافه کرد: متاسفانه این جنگل بان در بین راه با موتور سیکلت حفاظتی دچار حادثه شده و چندین ساعت زمین‌گیر می شود.

وی افزود: خوشبختانه با عبور یکی از اهالی منطقه از محل حادثه ایشان را کمک کرده و با تماس با اورژانس هوایی جنگلبان حادثه دیده به بیمارستان امام حسین شاهرود می شود که معاینات حاکی از آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر است که برای ایشان سلامت آرزومندیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.