شناسنامه الکترونیک سالمندی برای افراد بالای ۶۰ سال در کشور طراحی می‌شود

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 12:38
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان از طراحی شناسنامه الکترونیک برای سالمندان بالای 60 سال خبر داد.

مجید فولادیان، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان، گفت: شناسنامه الکترونیک سالمندی برای افراد بالای ۶۰ سال در کشور طراحی خواهد شد تا خدمات هدفمندتر ارائه شود.

فولادیان بیان کرد: صدور مجوز دهکده‌های سالمندی و گسترش سرمایه‌گذاری در این حوزه تسهیل می شود. اشتغال سالمندان باید به رسمیت شناخته شود و برای آن مشوق‌های بیمه‌ای و حمایتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: طراحی مشاغل دوستدار سالمند و اجرای برنامه‌های بازآموزی و ارتقای مهارت نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.