اطفا حریق گسترده کارخانه فوم در شهرک صنعتی شماره ۱

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 10:38
محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی بندرعباس از مهار حریق در کارخانه فوم شهرک صنعتی شماره ۱ بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، شامگاه پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵، حادثه آتش‌سوزی در یک کارخانه فوم واقع در شهرک صنعتی شماره ۱ رخ داد که با حضور سریع و به‌موقع آتش‌نشانان، این حریق مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
محمدامین لیاقت، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۹:۲۹ دقیقه شامگاه پنج‌شنبه، گزارش وقوع آتش‌سوزی از سوی پرسنل آن مجموعه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۴، ۳ و ۱۰ به محل اعزام شدند.
وی افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، با رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات تخصصی، توانستند حریق را مهار و اطفا نمایند.
این مقام مسئول ضمن اینکه علت حادثه را در دست بررسی اعلام کرد در ادامه گفت یکی از پرسنل عملیاتی این سازمان به علت حرارت بالای حریق دچار آسیب جزئی گردید که حال عمومی وی خوب است .

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.