زمان بهره‌برداری از تقاطع ستارخان- چمران شمال

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 09:26
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح خیابان ستارخان- بزرگراه شهید چمران شمال در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح ستارخان- چمران در حال اجراست، اظهار کرد: عرشه پل مرحله به مرحله در حال کارگذاری است و مراحل پایانی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای بخش پایانی آن به هماهنگی مباحث ترافیکی نیاز دارد، یادآور شد: پس از نصب بخش پایانی عرشه، بتن‌ریزی انجام خواهد شد. در حال حاضر این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با نصب آخرین بخش عرشه پیشرفت آن به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: بعد از بتن‌ریزی نصب جان‌پناه پل صورت می‌گیرد و پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

آقامیری با تاکید بر اجرای بی‌وقفه این پروژه، افزود: عملیات عمرانی ساخت پل خیابان ستارخان- بزرگراه چمران شمال، اواسط تابستان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.