چرا رضا کیانیان به تلویزیون نمی‌رود: انحصار رسانه ملی در دست گروهی خاص

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 09:24
رضا کیانیان گفت: این تریبون متعلق به همه مردم است اما با عملکرد فعلی از اهداف اصلی خود فاصله گرفته است.

رضا کیانیان، بازیگر سینما و تئاتر، گفت: من با تلویزیون قهر نکردم بلکه تلویزیون به دلیل نگاه تنگ گروهی خاص مرا کنار گذاشته است. اسم این رسانه تلویزیون ملی است اما در عمل به تریبون انحصاری برای عده‌ای خاص تبدیل شده است.

به گزارش شرق، کیانیان ادامه داد: من برای همه مردم قصه تعریف می‌کنم و نمی‌توانم خودم را به اندازه نگاه تنگ آن گروه خاص کوچک کنم. تلویزیون ملی باید گنجایش همه مردم را داشته باشد اما اکنون چنین ظرفیتی در آن دیده نمی‌شود.

 او اظهار کرد: به هیچ عنوان حاضر نیستم تحت این شرایط به همکاری با تلویزیون بازگردم و دعوت‌های آنان فریبنده است. هر چقدر هم برای بازگشت من در باغ سبز نشان دهند به آنجا نخواهم رفت چون آب ما در یک جوی نمی‌رود. 

کیانیان تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند برای گروهی محدود قصه بگویند که با رویکرد و رسالت رسانه‌ی فراگیر ملی در تضاد است.

وی افزود: این تریبون متعلق به همه مردم است اما با عملکرد فعلی از اهداف اصلی خود فاصله گرفته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.