سخنگوی وزارت صمت: صندوق جبران خسارت تاسیس می‌شود/ واگذاری معادن بدون مزایده؛ با هدف تامین مالی صندوق

رکنا شنبه 02 خرداد 1405 - 00:16
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارائه پیشنهاد تأسیس «صندوق جبران خسارت» برای حمایت از واحدهای تولیدی فاقد پوشش بیمه‌ای به مراجع ذی‌ربط خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت: صندوق جبران خسارت تاسیس می‌شود/ واگذاری معادن بدون مزایده؛ با هدف تامین مالی صندوق

به گزارش رکنا،  سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارائه پیشنهاد تأسیس «صندوق جبران خسارت» برای حمایت از صنایع به مراجع ذی‌ربط خبر داد. طبق اعلام وی، منابع این صندوق از طریق درآمدهای داخلی و واگذاری معادن کوچک بدون برگزاری مزایده تأمین خواهد شد تا امکان جبران سریع خسارت برای واحدهای فاقد پوشش بیمه‌ای فراهم شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به بسته حمایتی ۷۰۰ هزار میلیارد تومانی مصوب دی‌ماه سال گذشته برای مقابله با شوک‌های ارزی، اعلام کرد تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲ هزار واحد تولیدی مشمول پرداخت شده و وزارت صمت بر نحوه تخصیص دقیق این منابع نظارت می‌کند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید