اولین صحبت‌های پیاتزا پس از بازگشت به ایران

خبرآنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 21:55
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران، دقایقی پس از ورود به تهران بر لزوم شروع سریع و فشرده تمرینات تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روبرتو پیاتزا سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال ایران، امروز (جمعه، اول خرداد) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

پیاتزا در نخستین اظهارنظر خود پس از ورود به ایران گفت: از حضور دوباره در ایران بسیار خوشحالم و برای ملاقات مجدد با بازیکنان اشتیاق دارم. اولین نکته مهم این است که باید بلافاصله کار را به صورت جدی آغاز کنیم.

او با تمجید از عملکرد دستیارانش در طول این مدت افزود: از روند آماده‌سازی تیم بسیار راضی هستم؛ رحمان (محمدی‌راد) در این مدت به معنای واقعی کلمه دیوانه‌وار کار کرد. ما در طول این دوره طولانیِ دوری، مدام با یکدیگر در تماس بودیم و صحبت‌های زیادی برای پیشبرد برنامه‌ها داشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به کمبود زمان تا آغاز لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: زمان زیادی در پیش نداریم، اما هدف‌گذاری ما مشخص است؛ می‌خواهیم به قدرتمندترین تیمی تبدیل شویم که قادر است با تمام حریفان بجنگد و در زمین مسابقه با قدرت مبارزه کند. در اولین فرصت، شرایط تک‌تک بازیکنان را به‌صورت دقیق بررسی خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی که در هفته‌های اخیر عملکرد ملی‌پوشان را به صورت آنلاین زیر نظر داشت، از فردا با حضور در سالن تمرین، هدایت مستقیم تیم را برای شرکت در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ که از ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود را بر عهده خواهد گرفت.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.