امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم در این استان حضوری شد

فرارو جمعه 01 خرداد 1405 - 16:40
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تأکید بر برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم، اخلاق‌مداری و امانت‌داری را ارکان اصلی موفقیت در نظام تعلیم و تربیت دانست.

فریدون کلبادی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در دومین روز از گردهمایی مدیران و رؤسای مناطق سراسر استان، اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امتحانات تمامی دانش‌آموزان در پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم در سال جاری به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد تا عدالت آموزشی و کیفیت سنجش به خوبی حفظ گردد.

وی گفت: مدیر موفق کسی است که تدبیر، امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ چرا که تقوا و صمیمیت، محرک‌های اصلی همدلی در یک محیط آموزشی پویا هستند.

کلبادی‌نژاد، آموزش و پرورش را زیربنای اصلی توسعه پایدار کشور خواند و از مدیران خواست با بصیرت و جرأت‌ورزی، محیطی حمایتی برای معلمان و دانش‌آموزان فراهم کنند.

وی در ادامه به موضوع امتحانات پایان سال پرداخت و تصریح کرد: فرهنگیان مازندران با تمام توان و آمادگی کامل در صحنه حاضرند تا فرآیند ارزشیابی دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.