عاصم منیر راهی تهران شد

فرارو جمعه 01 خرداد 1405 - 15:56
یک منبع اگاه ادعا کرد: عاصم منیر رهسپار ایران شده و قرار است با مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.‌

یک منبع دیپلماتیک در اسلام‌آباد گفت که فیلد مارشال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان عازم جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش ایرنا، این منبع دیپلماتیک دقایقی قبل تایید کرد که عاصم منیر رهسپار ایران شده و قرار است با مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.‌

این دیدار همزمان با حضور سید محسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان در تهران برای سومین روز متوالی صورت می گیرد.

اواسط اردیبهشت امسال فرمانده ارتش پاکستان از ایران و آمریکا به خاطر اعتماد به آن کشور جهت پیشبرد دیپلماسی صلح در منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت که تلاش‌های میانجیگرایانه پاکستان ادامه خواهد یافت.

بیست و ششم فروردین امسال فیلد مارشال سید عاصم منیر با هدف پیشبرد روند میانجی گری، سفری سه روزه به تهران انجام داده و با مقام‌های بلندپایه کشوری و لشکری ایران دیدار کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.