معاون اول ابراهیم رئیسی: سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور عادی نبود، به «آقا» هم گفتم

عصر ایران جمعه 01 خرداد 1405 - 11:26
"آقا" هم که از من پرسید، گفتم الان مستندی برای این که این حادثه ترور بوده نداریم، اما من اصلا قبول نکردم که سقوط هلی کوپتر عادی بوده باشد. حالا که دیگر بیشتر.

در سالگرد شهادت رئیس جمهور وقت، ابراهیم رئیسی، معاون اول او در عادی بودن سقوط بالگرد حامل وی تشکیک کرد.

به گزارش عصر ایران، مخبر در گفت و گو با صدا و سیما و در پاسخ به این که نظرش در مورد سقوط بالگرد رئیس جمهور وقت چیست، گفت: "آقا" همین سوال را از من پرسید؛ گفتم الان مستندی بر این که حادثه ترور بوده نداریم، اما من اصلا قبول نکردم که سقوط هلی کوپتر عادی و یک حادثه باشد. همچنان هم باور ندارم، حالا الان که احتمال [ترور بودن] بیشتر [شده] است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.