درگیری مرگبار خانوادگی در بابل ۲ کشته برجا گذاشت

پارسینه پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 23:10
فرمانده انتظامی بابل گفت: درگیری خانوادگی در بابل ۲ کشته برجا گذاشت و قاتل در کوتاه ترین زمان دستگیر شد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی بابل شامگاه پنجشنبه از کشته شدن دو نفر در یک درگیری خانوادگی در بابل خبر داد.

فرمانده انتظامی بابل در تشریح این حادثه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان بابل، به سرعت ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

اجازه ندادم از خانه بیرون برود اما با هم درگیر شدیم و وقتی به‌خودم آمدم که او دیگر نفس نمی‌کشید. بعد از قتل خیلی پشیمان شدم اما دیگر کار از کار گذشته بود.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مردی ۴۶ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح سرد، اقدام به قتل خواهر ۵۳ ساله و خواهرزاده ۲۴ ساله خود کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است، ادامه داد: به سرعت تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی قاتل را دستگیر کردند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.