۱۵ میلیون تتر را با دستور قوه قضائیه به «بابک زنجانی» پس دادیم/ تصمیم «همتی» نبود

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:31
یک مقام مسئول از بازپس دادن ١۵ میلیون تتر بابک زنجانی بنابر دستور مقام قضائی خبر داد.

یک مقام مسئول در بانک مرکزی درباره جزییات پرداخت ۱۵ میلیون تتر به «بابک زنجانی» اظهار داشت: بازگرداندن رقم اعلام شده به بابک زنجانی تصمیم بانک مرکزی و آقای همتی، رییس بانک مرکزی نبوده بلکه براساس دستور قضایی و با حکم دادستانی این رقم به زنجانی پس داده شده است. 

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: بنا بر دستور مقام قضایی این مقدار تتر به صورت امانی به بانک مرکزی داده شده بود که مجددا با دستور مقام قضایی، بانک مرکزی نسبت به عودت آن به زنجانی اقدام کرد و بانک مرکزی این رقم را اواخر سال گذشته به بابک زنجانی تحویل داد. 

وی تاکید کرد: البته بابک زنجانی اموال قابل توجهی نزد بانک مرکزی نداشته و هر آنچه که است در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است. از دیگر اموال امانی زنجانی نزد بانک مرکزی، محموله نیکل است که آن هم تعیین تکلیف خواهد شد اما هنوز قوه قضاییه دباره نیکل‌ها دستوری صادر نکرده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.