امیر سرتیپ محمد اکرمینیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اجتماع مردمی در میدان ولیعصر (عج) تهران، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در خیابانها، اظهار کرد: حضور مردم در اجتماعات شبانه در سطح کشور، عامل مهمی در شکست طرح دشمن به شمار رفته و همزمان یکی از اصلیترین عوامل برای ارتقاء و تقویت روحیه و انگیزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: دشمن با ترور فرمانده معظم کل قوا و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح تصور میکرد که میتواند نظام جمهوری اسلامی ایران را به خیال خود ساقط کرده و در نهایت نیز به هدف اصلی خویش که تجزیه ایران است، دست یابد، اما مردم بصیر و انقلابی ایران برانگیخته شدند و با حضور حماسی خود در خیابانها موجب شکست دشمن و تقویت توان نیروهای مسلح شدند.
اکرمینیا تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوره آتش بس را به منزله دوران جنگ تلقی کرده و از این فرصت برای تقویت توان رزمی خود استفاده کرده است.
او بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران محاصرهپذیر و قابل شکست نیست. اگر دشمن حماقت کند و مجدداً در دام صهیونیستها گرفتار شود و دست به تجاوزی دیگر به ایران عزیز ما بزند، با ابزارها و شیوههای جدید جبهههای جدیدی را علیه آنها خواهیم گشود.
وی خاطرنشان کرد: تنها راه دشمن، احترام به ملت ایران و رعایت حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران است.