چشمک اوسمار به پرسپولیس با یک استوری برای ملی‌پوشان

همشهری آنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:35
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری برای نمایندگان این تیم در جمع شاگردان امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار ویه را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از جنگ تحمیلی سوم مجبور به ترک کشور شد با گذشت ۸۰ روز از دوری اش همچنان علاقه خود به پیگیری اخبار سرخپوشان را نشان می دهد.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در استوری اینستاگرامی خود به ملی پوشان حاضر در اردوی ترکیه و همچنین حسین ابرقویی نژاد که در اردوی تهران در جمع شاگردان امیر قلعه نویی بود، آرزوی موفقیت کرد.

چشمک اوسمار به پرسپولیس با یک استوری برای ملی‌پوشان

اوسمار با انتشار استوری از پرسپولیس به هر بهانه ای نشان از علاقه خود به بازگشت می دهد تا همچنان گزینه اول هواداران و باشگاه برای هدایت سرخ های پایتخت در فصل آینده باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.