وزیر آموزشوپرورش، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ میتوانند در پایۀ اول دبستان ثبتنام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیشدبستان برای نامنویسی وجود ندارد.
علیرضا کاظمی، وزیر آموزشوپرورش، اعلام کرد: «هیچ دانشآموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمیشود» و این تنها شرط برای ورود به پایۀ اول دبستان است.
کاظکی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ میتوانند در پایۀ اول دبستان ثبتنام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیشدبستان برای نامنویسی وجود ندارد.
وی افزود: نوبتگیری سنجش نوآموزان نیز تا پایان اردیبهشت از طریق سامانۀ «سیرت۲» انجام میشود.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.