مرگ جوان ۲۲ ساله بر اثر برق‌گرفتگی در واحد صنعتی ملایر

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 23:05
همدان-وقوع حادثه برق‌گرفتگی حین کار در یکی از واحدهای صنعتی شهرستان ملایر، به جان باختن یک کارگر جوان ۲۲ ساله انجامید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان همدان اعلام کرد که امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه به دنبال وقوع یک حادثه حین کار در یکی از واحدهای صنعتی شهرستان ملایر، یک جوان ۲۲ ساله دچار برق‌گرفتگی شدید شد.

بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از دریافت پیام حادثه از سوی واحد ارتباطات و کنترل عملیات، تیم‌های عملیاتی اورژانس منطقه جوکار به محل اعزام شدند.

با رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه و با توجه به وضعیت بالینی بحرانی مصدوم، عملیات احیای قلبی-ریوی (CPR) به صورت فوری و تخصصی آغاز شد. با این وجود، علی‌رغم تلاش‌های مستمر تیم‌های درمانی در محل و در حین انتقال بیمار به بیمارستان، این جوان به دلیل شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.