ادعای عربستان دربارهٔ حمله پهپادی از عراق

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 00:37
بر اساس بیانیه وزارت دفاع عربستان، المالکی تاکید کرد که این کشور، حق پاسخ را در زمان و مکان مناسب برای خود محفوظ می‌داند.

سخنگوی وزارت دفاع عربستان مدعی ورود ۳ پهپاد از حریم هوایی عراق به حریم هوایی این کشور شد.

به گزارش ایسنا، «ترکی المالکی»، سخنگوی وزارت دفاع عربستان روز یکشنبه مدعی شد که این کشور صبح یکشنبه ۳ پهپاد را که از حریم هوایی عراق وارد حریم هوایی عربستان شده بودند، رهگیری کرد. 

بر اساس بیانیه وزارت دفاع عربستان، المالکی تاکید کرد که این کشور، حق پاسخ را در زمان و مکان مناسب برای خود محفوظ می‌داند. 

وی همچنین تاکید کرد که عربستان همه اقدامات عملیاتی لازم جهت پاسخ به هرگونه تلاش برای تعرض به حاکمیت و امنیت کشور و امنیت شهروندان و افراد مقیم در اراضی خود را اتخاذ خواهد کرد. 

پیش از این رویترز گزارش داده بود که عربستان در جریان جنگ علیه ایران، به مناطقی در عراق حمله کرده است. 

در این گزارش به حملات کویت به اراضی عراق نیز اشاره شده بود. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.