آتش سوزی در یک ساختمان تجاری خیابان جمهوری تهران

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 19:28
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد که یک ساختمان 13 طبقه تجاری در خیابان جمهوری طعمه حریق شده است که خسارت جانی به همراه نداشته است.

 جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری قدیمی در خیابان جمهوری خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  بیان کرد: عصر امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی تجاری واقع در خیابان جمهوری، بعد از خیابان شیخ هادی به سامانه آتش‌نشانی اعلام شد و ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی در مدت ۴ دقیقه به محل رسیدند.

ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان تجاری ۱۳ طبقه قدیمی بوده که در حوزه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته است. آتش‌سوزی در طبقه پنجم و در یک واحد حدود ۱۲ متری رخ داده که مملو از لوازم خانگی، کارتن، جعبه و مقوا بوده و آتش به‌صورت کامل شعله‌ور شده بود.

به گفته وی، کسبه و افراد حاضر در ساختمان پیش از رسیدن نیروها از طبقات خارج شده بودند، اما دود زیادی در محل تجمع کرده و حرارت از طریق سقف کاذب در حال گسترش بود.

آتش‌نشانان با انجام عملیات، حریق را مهار و خاموش کردند.سخنگوی آتش‌نشانی تهران تأکید کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشته و نیروها در حال حاضر در مرحله لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.

آتش نشان مقیم به داد ساختمان ۱۳ طبقه جمهوری رسید

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر از عملیات موفقیت خاموش کردن آتش در یک ساختمان 13 طبقه تجاری واقع در خیابان جمهوری، نبش شیخ هادی با تلاش آتش نشانان خبر داد.

او گفت: آتش نشان مقیم در این ساختمان جلوی گسترش آتش را با اقدامات به موقع خود گرفته است و مانع از گسترش آتش به طبقات دیگر این ساختمان شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.