واکنش سرمربی تراکتور به ارتباط با پرونده جادوگری

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 18:45
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: موضوع حضور نامم در پرونده جادوگری را پیگیری کردم.

در سال‌های گذشته همواره شایعه‌ای پیرامون حضور نام محمد ربیعی در پرونده جادوگری مطرح شده بود که سرمربی تراکتور با واکنش به این موضوع، این شایعه را رد کرد.

ربیعی در این‌باره گفت: «این موضوع را هم پیگیری کردیم. یکسری حروف اختصاری «م.ر» مطرح شده بود، بعد گفتند که ما با شما نیستیم و برخی اسامی دیگر را گفتند. حتی به خاطر این قضیه نزد رئیس کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رفتم و گفتم اگر مسئله‌ای وجود دارد بگویید؛ ولی گفتند هیچ مسئله‌ای نیست. این هم در یک دوره‌ای پررنگ شد».

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.