بیانیه امارات در مورد حمله 3 پهپاد به نیروگاه هسته‌ای براکه

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 18:07
وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای این کشور را تایید کرد.

فرارو- دفتر رسانه‌ای ابوظبی ساعاتی پیش در پستی در X اعلام کرد که  انفجارهای مهیبی در خیابان فاطمه بنت مبارک امارات رخ داده است؛ پس از آن نیز اعلام شد یک ژنراتور برق در خارج از محدوده نیروگاه هسته‌ای براکه دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش فرارو، پس از این، وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس این حمله را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: «دو پهپاد پیش از رسیدن به اهداف حساس، با موفقیت سرنگون شدند، اما سومین پهپاد به یک دستگاه ژنراتور برق در خارج از حصار داخلی نیروگاه هسته‌ای «براکه» در منطقه الظفره اصابت کرده است.»

این وزارتخانه در ادامه بیان کرده: «تحقیقات برای شناسایی منشا این حمله در حال انجام است و پس از پایان تحقیقات، جزئیات و تحولات اعلام خواهد شد.»

11

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.