فرارو- دفتر رسانهای ابوظبی ساعاتی پیش در پستی در X اعلام کرد که انفجارهای مهیبی در خیابان فاطمه بنت مبارک امارات رخ داده است؛ پس از آن نیز اعلام شد یک ژنراتور برق در خارج از محدوده نیروگاه هستهای براکه دچار آتشسوزی شد.
به گزارش فرارو، پس از این، وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیهای در شبکه ایکس این حمله را تایید کرد.
در این بیانیه آمده است: «دو پهپاد پیش از رسیدن به اهداف حساس، با موفقیت سرنگون شدند، اما سومین پهپاد به یک دستگاه ژنراتور برق در خارج از حصار داخلی نیروگاه هستهای «براکه» در منطقه الظفره اصابت کرده است.»
این وزارتخانه در ادامه بیان کرده: «تحقیقات برای شناسایی منشا این حمله در حال انجام است و پس از پایان تحقیقات، جزئیات و تحولات اعلام خواهد شد.»
![]()