در پی حمله پهپادی به نیروگاه هستهای در امارات، آژانس بینالملی انرژی اتمی در این باره با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت:
«امارات متحده عربی به این نهاد گزارش داده است که پس از حمله پهپادی به نیروگاه هستهای براکه و وقوع آتشسوزی، سطح تشعشعات در این نیروگاه همچنان در محدوده طبیعی قرار دارد و تاکنون هیچگونه خسارتی در پی این حمله گزارش نشده است.»
در ادامه پیام آمده است: «مقامات اماراتی در ابوظبی به آتشسوزی که در یک ژنراتور برق در خارج از محوطه داخلی نیروگاه هستهای براکه در منطقه الظفره رخ داده بود و ناشی از حمله پهپادی بود، رسیدگی کردند.»
![]()
امروز برخی منابع از حمله پهپادی به نیروگاه هسته براکه در امارات خبر دادند.در پی این حمله آتش سوزی در محوطه بیرونی نیروگاه رخ داده است.