آخرین وضعیت نیروگاه اتمی براکه پس از حمله پهپادی

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 16:44
آژانس بین‌الملی انرژی اتمی در پی حمله به نیروگاه هسته امارات اعلام کرد که بر اساس گزارش این کشور، سطح تششعات در نیروگاه براکه طبیعی است.

در پی حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای در امارات، آژانس بین‌الملی انرژی اتمی در این باره با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت:

«امارات متحده عربی به این نهاد گزارش داده است که پس از حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای براکه و وقوع آتش‌سوزی، سطح تشعشعات در این نیروگاه همچنان در محدوده طبیعی قرار دارد و تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در پی این حمله گزارش نشده است.»

در ادامه پیام آمده است: «مقامات اماراتی در ابوظبی به آتش‌سوزی که در یک ژنراتور برق در خارج از محوطه داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه در منطقه الظفره رخ داده بود و ناشی از حمله پهپادی بود، رسیدگی کردند.»

سازمان ملل

امروز برخی منابع از حمله پهپادی به نیروگاه هسته براکه در امارات خبر دادند.در پی این حمله آتش سوزی در محوطه بیرونی نیروگاه رخ داده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.