افت فشار آب در بخش‌هایی از جنوب تهران از امشب

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 15:53
شرکت آب و فاضلاب از کاهش فشار آب در بخش‌هایی از جنوب تهران از امشب خبر داد.

شرکت آب و فاضلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امشب ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۱ شب به مدت چند ساعت، فشار آب در مناطقی از شهرستان ری در جنوب تهران کاهش خواهد یافت. 

این افت فشار به دلیل اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در این محدوده صورت می‌گیرد. 

شرکت آب و فاضلاب از شهروندان ساکن در مناطق تحت تأثیر خواسته است که در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و پیش از آغاز عملیات، آب مورد نیاز خود را ذخیره کنند. 

همچنین تأکید شده است که این اقدام به منظور بهبود کیفیت و پایداری شبکه آبرسانی انجام می‌شود و همکاری شهروندان در مدیریت مصرف، نقش مهمی در کاهش مشکلات احتمالی خواهد داشت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.