نجات‌گران هلال‌احمر جان دو نفر را در ارتفاعات زنجان نجات دادند

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 18:43
رئیس جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از اجرای دو عملیات امدادی موفق در شب گذشته خبر داد که طی آن، یک شهروند سقوط‌کرده از صخره و یک مرد ۶۰ ساله مفقودشده در ارتفاعات، نجات یافتند.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، حکمت‌الله هاشمی با اعلام این خبر گفت: شامگاه جمعه ۲۵ اردیبهشت، گزارشی مبنی بر سقوط یک مرد از ارتفاعات کوه «آلاقاپو» در قیدار (شهرستان خدابنده) به مرکز کنترل عملیات اضطراری استان واصل شد.

هاشمی افزود: تیم‌های امدادی هلال‌احمر بلافاصله به همراه عوامل اورژانس راهی منطقه شدند و پس از طی مسیری دشوار و صعب‌العبور، مصدوم حادثه‌دیده را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی در تشریح دومین عملیات شبانه اشاره کرد: ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه همان شب، خبر گم شدن یک شهروند ۶۰ ساله در حوالی یک معدن متروکه بین روستای «شهرک حلب» و منطقه «میانج» از توابع شهرستان ماهنشان به هلال‌احمر اعلام شد.

رئیس هلال‌احمر زنجان ادامه داد: امدادگران پس از ۶ ساعت جستجوی بی‌وقفه و با همکاری اهالی بومی منطقه، موفق شدند فرد مفقودشده را پیدا کرده و برای انجام اقدامات درمانی اولیه به درمانگاه شهر «دندی» منتقل کنند.

هاشمی تصریح کرد: این عملیات نفس‌گیر ساعت ۴ بامداد امروز با موفقیت به پایان رسید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.