سلامت از کلاس‌های درس آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 16:51
البرز _ فرماندار کرج از ظرفیت ۵۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی برای پیشگیری از بیماری‌ها خبر داد و گفت: برای داشتن جسم و روح سالم، باید ارتقای بهداشت را از خانه و توسط دانش‌آموزان شروع کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرور، فرماندار ویژه کرج، امروز شنبه در آئین افتتاحیه برنامه های هفته سلامت در استان که به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد، اظهار کرد، با اشاره به ضرورت توجه به سلامت فردی و اجتماعی، از مدارس به‌عنوان خط مقدم ترویج فرهنگ بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها نام برد.

فرماندار کرج در ادامه گفت: البرز ۵۳۰ هزار دانش‌آموز و ۲۷ هزار فرهنگی شاغل دارد که باید از این ظرفیت عظیم برای مقابله و پیشگیری از انواع بیماری‌ها استفاده کرد.

ترویج بهداشت از خانه آغاز می‌شود

مهرور با تأکید بر نقش معلمان و دانش‌آموزان در گسترش سلامت تصریح کرد: برای داشتن جسم، روح و روان سالم باید کار بزرگ ارتقای بهداشت را از خانه و توسط دانش‌آموزان شروع کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان کرج، تغذیه سالم، ورزش و حفظ محیط زیست را از محورهای کلیدی حوزه سلامت برشمرد و خاطرنشان کرد: این سه مقوله مهم باید بیش از پیش در مدارس استان البرز مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و امداد در دوران کرونا گفت: در جنگ تحمیلی سوم، فعالان حوزه سلامت و امدادرسانی استان از معلمان، هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس گرفته تا دانشگاه علوم پزشکی، همگی پای کار بودند تا به مردم خدمت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.