وزیر کشور پاکستان به تهران سفر کرد

فرارو شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 15:05
یک منبع دیپلماتیک در اسلام‌آباد از سفر وزیر کشور پاکستان به ایران خبر داد.

منابع آگاه اعلام کردند که سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان برای دیدار با مسوولان جمهوری اسلامی ایران ساعاتی قبل به تهران سفر کرده است. 

به گزارش ایرنا، منبع دیپلماتیک در اسلام‌آباد گفت که نقوی در این سفر که از پیش اعلام نشده بود، قرار است با برخی از مقامات ارشد ایران از جمله وزیر کشور دیدار کند. 

وزیر کشور پاکستان ۲۶ فروردین امسال نیز فرمانده ارتش کشورش را در سفری سه روزه به تهران همراهی کرده بود. محسن نقوی در سفر ماه گذشته خود دیدار جداگانه‌ای با اسکندر مومنی همتای ایرانی نیز انجام داد. 

وی در جلسات دیدار رسمی فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.