۱۷۲۹ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در هفته سوم اردیبهشت ماه

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 13:45
تهران- رئیس اورژانس استان تهران از ثبت ۲۴ هزار و ۵۳۲ مأموریت در هفته گذشته (۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل توکلی،ظهر شنبه، در جمع خبرنگاران، از ثبت ۲۴ هزار و ۵۳۲ مأموریت در هفته گذشته (۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) خبر داد.

وی افزود: در پی این مأموریت‌ها، ۶ هزار و ۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۰ هزار و ۸۶۱ نفر نیز در محل حادثه خدمات اورژانسی دریافت کردند.

رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت ۵۶ هزار و ۹۴ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس (دیسپچ) گفت: متأسفانه یک هزار و ۷۲۹ نفر معادل ۳.۱ درصد از کل تماس‌ها، مزاحم تلفنی بوده‌اند.

توکلی تصریح کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت‌شده، ۵ هزار و ۱۷۱ مورد (۲۱.۵ درصد) مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۹ هزار و ۲۶۱ مورد (۷۸.۵ درصد) ناشی از حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی استان تهران نیز ۶ سورتی پرواز انجام داد که در پی آن ۶ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.